Managed IT predstavlja uslugu delegiranja svih IT poslova tvrtci koja je specijalizirana za upravljanja svih apsekata informacijskih tehnologija.
Managed IT također omogućuje odgovornim osobama usmjeriti fokus na srž svog posla a brigu o IT-u prepuste partneru koji će kontinuirano raditi na tome da IT sustav fukncionira bez poteškoća.
Jedinstveno upravljanje IT sustavom (Managed IT)
Potrebe malih i srednjih tvrtki
Sve male i srednje tvrtke imaju potrebu za redovnom administracijom IT sustava (serveri, mreža, radne stanice, pisači, itd).
Međutim, redovna administracija IT sustava za male i srednje tvrtke u većini slučajeva ne zahtijeva 8 sati rada dnevno, stoga je zapošljavanje dediciranog IT djelatnika odluka na koju se rijetki odluče.
Dodatno, na tržištu rada je vrlo teško pronaći kvalificiranu osobu koja je stručna u svim aspektima IT poslova, a ukoliko postoji, izgledno je da će mjesečna plaća takvog djelatnika znazno premašiti budžet koji su male i srednje tvrke spremne odvojiti za IT.
IT u brojkama
55% vlasnika malih i srednjih tvrtki smatra kako IT alati u njihovim tvrtkama ne zadovoljavaju potrebe poslovanja
43% svih cyber napada usmjereno je na male tvrtke
32% menadžera smatra kako imaju nedovoljno znanje o cloud servisima
59% tvrtki u svijetu koristi managed IT model
Kompetencije IT tvrki i način rada
Tvrtka specijalizirana za upravljanje IT-em zapošljava djelatnike koji posjeduju znanje i skustvo potrebno za obavljanje svih IT aktivnosti koje su klijentima potrebne.
S obzirom da takva tvrtka pruža usluge većem broju klijenata, ona ima potrebu zapošljavati specijaliste koji pokrivaju različita područja (IT tehničar, mrežni specijalist, administrator servera itd.)
Takva tvrka tada može osigurati uslugu sveobuhvatnog upravljanje svim aspektima IT sustava, za samo djelić iznosa koje bi male i srednje tvrtke morale izdvojiti za dediciranog IT zaposlenika, a uz mnogo veću razinu znanja i iskustva.
Prednosti jedinstvenog upravljanja IT sustavom
Jedinstveno upravljanje IT sustavom osigurava veliku prednost – jedinstveni kontakt za sve IT aktivnosti. Na taj način klijentima je osigurana, umjesto nekoliko kontakata za različita područja (pisači, računala, serveri, mobiteli),
jedinstvena točka za kontakt i koordincacija svih IT poslova, od nabave, preko isporuke i instalacije pa sve do održavanja bilo koje IT komponenete.
Naše usluge
IT održavanje
Ažuriranje operativnih sustava, aplikacija i antivirusnih alata, informacijska sigurnost i nadzor sustava
Podrška i helpdesk
Korisnička podrška telefonom, udaljenim spajanjem i dolaskom na lokaciju.
Implementacija IT rješenja
Predlaganje novih rješenja i optimizacija postojećih sustava. Prilagođena rješenja za male i srednje tvrtke.