Korisnička podrška ima najbitniju ulogu u povećanju produktivnosti zaposlenika.
Otklanjanje poteškoća u radu vezanih za IT mora biti izvedeno u najkraćem mogućem vremenu, od stane stručnog osoblja, kako bi se zaposlenici mogli fokusirati na svoj posao i zadatke koji se od njih traže.
Podrška i helpdesk
Prema nekim statistikama, u tvrtkama koje nemaju ugovorenu IT podršku, prosječni zaposlenik troši tjedno između 30 i 60 minuta na otklanjanje probema vezanih za IT, što iznosi do 4 sata mjesečno ili 200 sati godišnje. Za tvrku od 10 zaposlenika to predstavlja gubitak i do 2000 sati godišnje. Tako veliki broj izgubljenih sati moguće je izbjeći – ispravnim održavanjem IT infrastrukture a potom i korisničkom podrškom od strane stručne IT tvrke koja će probleme otkloniti u djeliću vremena koje je potrebno prosječnom zaposleniku, u većini slučajeva nedovoljno stučnom za obavljanje takvih zadataka.
Prednosti korisničke podrške i ugovornog održavanja
- Brzo vrijeme odaziva
- Otklanjanje poteškoća po pozivu
- Neograničina podrška telefonskim putem i udaljenim pristupom
- Fond sati na lokaciji korisnika koji je obuhvaćen održavanjem
- Prioritet u odnosu na neugovorenu podršku
- Manji trošak na godišnjoj razini u odnosu na neugovorenu podršku
- Prokativno održavanje računala, serverskih i mrežnih komponenata
- Besplatno savjetovanje oko postojećih i novih usluga