Podrška i helpdesk

Korisnička podrška ima najbitniju ulogu u povećanju produktivnosti zaposlenika.
Otklanjanje poteškoća u radu vezanih za IT mora biti izvedeno u najkraćem mogućem vremenu, od stane stručnog osoblja, kako bi se zaposlenici mogli fokusirati na svoj posao i zadatke koji se od njih traže.

Prema nekim statistikama, u tvrtkama koje nemaju ugovorenu IT podršku, prosječni zaposlenik troši tjedno između 30 i 60 minuta na otklanjanje probema vezanih za IT, što iznosi do 4 sata mjesečno ili 200 sati godišnje. Za tvrku od 10 zaposlenika to predstavlja gubitak i do 2000 sati godišnje. Tako veliki broj izgubljenih sati moguće je izbjeći – ispravnim održavanjem IT infrastrukture a potom i korisničkom podrškom od strane stručne IT tvrke koja će probleme otkloniti u djeliću vremena koje je potrebno prosječnom zaposleniku, u većini slučajeva nedovoljno stučnom za obavljanje takvih zadataka.

Prednosti korisničke podrške i ugovornog održavanja

  • Brzo vrijeme odaziva
  • Otklanjanje poteškoća po pozivu
  • Neograničina podrška telefonskim putem i udaljenim pristupom
  • Fond sati na lokaciji korisnika koji je obuhvaćen održavanjem
  • Prioritet u odnosu na neugovorenu podršku
  • Manji trošak na godišnjoj razini u odnosu na neugovorenu podršku
  • Prokativno održavanje računala, serverskih i mrežnih komponenata
  • Besplatno savjetovanje oko postojećih i novih usluga

Telefonska podrška

U slučaju poteškoća u radu prvi korak je telefonska podrška - otprilike 30% svih upita korisnika moguće je rješiti usmenim navođenjem na rješenje problema.

Podrška udaljenim pristupom (VPN)

Stručno osoblje spaja se na računalo djelatnika i izvodi aktivnosti koje otklanjaju poteškoću. 70%-80% svih poteškoća moguće je otkloniti na ovaj način, što ima višestruke prednosti za naručitelja. Brzina odaziva na rješavanje problema svedena je na najmanju moguću mjeru, dok tvrka koja pruža uslugu IT podrške troši znatno manje vremena u odnosu na dolazak na lokaciju, što u konačnici rezultira i manjim ukupnim troškom za naručitelja. Preduvjet zapodršku udaljenim pristupom je implementacija VPN tehnolgije.

Podrška na lokaciji

U slučaju da telefonska podrška ili podrška udaljenim pristupom nije dovoljna za otklanjanje poteškoća, pristupiti ćemo rješavanju problema na Vašoj lokaciji u
najkraćem mogućem vremenu. Personal touch nekada je ipak najbolje rješenje.

Obratite nam se s povjerenjem.

Pošaljite upit